Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Ναντια | 3 Απριλίου 2017, 13:30
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
συμφωνω με το σχολιο του συναδελφου: ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!! ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ-ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ (1 Μ ΟΝΑΔΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ!!! ΝΑ ΞΑΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ!!!ΓΙΑΤΙ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ;; ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ, ΠΤΥΧΙΟ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ (ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΑΣ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Κ.Ο.Κ.) ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΤΥΧΙΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ