Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Κλειώ | 3 Απριλίου 2017, 13:22
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ-ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΗΣ (1 Μ ΟΝΑΔΑ) ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ!!! ΝΑ ΞΑΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΑΜΕΣΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ, ΠΤΥΧΙΟ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ (ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΑΣ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Κ.Ο.Κ.) ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΤΥΧΙΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ