Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη ΣΟΦΙΑ | 3 Απριλίου 2017, 13:29
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ!!! Σε ένα τομεα, όπως ειναι αυτός της Ειδικής Αγωγής, με πολλές απαιτήσεις και έντονους ρυθμούς ανάπτυξης στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια σταθερός προσανατολιστικός άξονας του Υπουργείου οφείλει να είναι η στελέχωση των δομών του με άρτια καταρτισμένους και εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς που θα κληθούν να εργαστούν στις δομές που απευθύνονται σε παιδιά με ειδικές ανάγκες. Ως εκ τούτου, τα ακαδημαϊκά προσόντα πρέπει να μοριοδοτούνται περισσότερο απο τα κοινωνικά κριτήρια τα οποία δεν βασίζονται σε καμία επιστημονική προσέγγιση όσο αφορά στην ειδική αγωγή.