Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη Μανος | 3 Απριλίου 2017, 13:58
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΏΤΕΡΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΏΝ ΤΊΤΛΩΝ Το μεταπτυχιακό θεωρείται ανώτερο προσόν παγκοσμίως έναντι ενός βασικού πτυχίου είναι αυτονόητο. Ισότιμη αναγνώριση των ΠΕ60.50/61. Η γενική παιδαγωγική αποτελεί τη βάση της ειδικής εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση η ειδική εκπαίδευση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης και προέκτασή της. H ΥΑ Λοβέρδου δεν πατούσε σε κανέναν νόμο, ήταν παράνομη και εξυπηρετούσε κάποια συμφέροντα ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ/ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ