Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Γεωργία | 22 Απριλίου 2020, 22:36
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επιτέλους! Μια από τις καλύτερες προτάσεις των τελευταίων ετών για την παιδεία , που συμβαδίζει πλήρως με τα σύγχρονα ερευνητικά και επιστημονικά δεδομένα στο χώρο της εκμάθησης ξένης γλώσσας. Πολύ σημαντική η υποστήριξη του εγχειρήματος απο εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06) καθώς απαιτείται προσεκτικός σχεδιασμός και σε βάθος γνώση του αντικειμένου και του τρόπου προσεγγισής του. Η συνεργασία με τη νηπιαγωγό είναι επίσης θετκή καθώς έτσι διασφαλίζεται η ενιαία φύση της παιδαγωγικής διαδικασίας στο νηπιαγωγείο (ακόμα πιο αποτελεσματική θα ήταν πιθανή προτεραιότητα απασχόλησης εκπ/κων Αγγλικής με πτυχίο νηπιαγωγού), ενώ η πρόταση εισαγωγής θεματικών ενοτήτων και όχι διακριτού γνωστικού αντικειμένου συμβάλλει επίσης σε αυτή την κατεύθυνση. Προσωπικά, όντας απόφοιτη Αγγλικής Γλώσσας και Φιλ/ας και Παιδαγωγικού προοσχολικής Αγωγής και εκπ/σης με μεταπτυχιακό στις επιστήμες της Αγωγής-Διδακτική γλώσσας και 15 ετή εμπειρία στα δημόσια σχολεία αποτιμώ την συγκεκριμένη πρόταση ως απολύτως θετική αλλά και εφικτή.