Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Πιπινάς | 23 Απριλίου 2020, 00:41
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να καθοριστεί ένας ελάχιστος αριθμός θεμάτων, ανάλογα με το μάθημα, ώστε να αποτρέπει τον μαθητή από την ιδέα της απομνημόνευσης των απαντήσεων. Η τράπεζα θεμάτων πρέπει να συμβάλει στην κριτική ικανότητα του μαθητή και όχι στην στείρα απομνημόνευση. Θα πρέπει λοιπόν να συγκεκριμενοποιηθεί προς τους θεματοδότες ένας κατάλογος θεματικών υποενοτήτων, βάσει των στόχων του κάθε μαθήματος, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα σύνθεσης αυτών στα διάφορα υποερωτήματα των θεμάτων της τράπεζας προκειμένου, αφενός να καλύπτεται όσο γίνεται μεγαλύτερος όγκος ύλης, αφετέρου δε να μπορεί να αυξηθεί ο αριθμός των θεμάτων.