Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Socrates | 23 Απριλίου 2020, 11:08
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλό θα είναι να διασφαλιστεί η μη πρόσβαση στην τράπεζα θεμάτων από τους ιδιοκτήτες φροντιστηρίων , όπως πιθανόν να συνέβαινε στο παρελθόν , εύκολα το καταλάβαινε κανείς από τις σχετικές διαφημίσεις επιτυχίας των φροντιστηρίων εκείνη την περίοδο. Διαφορετικά η παραπαιδεία θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο . Σίγουρα πρέπει τα θέματα της τράπεζας θεμάτων να είναι γήινα με συγκεκριμένο βαθμό δυσκολίας και όχι εξωπραγματικά που συνήθως ούτε οι διδάσκοντες δεν μπορούν να επιλύσουν. Συνεπώς ναι στην τράπεζα θεμάτων αν φυσικά γίνει με σωστό και αδιάβλητο τρόπο.