Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη ΒΑΛΙΑ | 23 Απριλίου 2020, 12:34
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εισαγωγή Αγγλικών στα νηπιαγωγεία, δεν λαμβάνει υπόψη τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης ηλικίας. Το νηπιαγωγείο είναι η μόνη βαθμίδα εκπαίδευσης στην Ελλάδα όπου δεν υπάρχουν διακριτά γνωστικά αντικείμενα. Το αναλυτικό πρόγραμμα είναι διαμορφωμένο σε επιμέρους κατευθύνσεις προγραμμάτων σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων Γλώσσας, Μαθηματικών, Μελέτης Περιβάλλοντος, Δημιουργίας & Έκφρασης και Πληροφορικής, τα οποία δεν νοούνται ως ξεχωριστά «μαθήματα», αλλά αποτελούν άξονες οργάνωσης και υλοποίησης δραστηριοτήτων με βάση τα ενδιαφέροντα των νηπίων και των στόχων που θέτει ο/η νηπιαγωγός. Στον ίδιο τον τίτλο του αναλυτικού προγράμματος: Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών, η λέξη «ενιαίο» δηλώνει ότι τα προγράμματα σπουδών που προτείνονται δεν αποτελούν διακριτά διδακτικά αντικείμενα που θα διδάσκονται από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.Η εκμάθηση αγγλικών στο νηπιαγωγείο, δηλ. η έμφαση στην ενσωμάτωση σχολικών μαθήματων στο νηπιαγωγείο λειτουργεί σε βάρος της ανάπτυξης του παιδιού της ηλικίας αυτής αφού διαταράσσει τη ροή ενός ελεύθερου και ευέλικτα δομημένου προγράμματος και των οργανωμένων δραστηριοτήτων που επιλέγει η/ο εκπαιδευτικός, σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες των νηπίων. Βοηθήστε το νηπιαγωγείο με μείωση του αριθμού νηπιών ανά τμήμα, καθαρίστρια με μόνιμη παρουσία καθ΄όλο το ωράριο λειτουργίας του νηπιαγωείου, τραπεζοκόμο, ψυχολόγο, κατάλληλο υλικοτεχνικό εξοπλισμό.