Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Αθανασία | 23 Απριλίου 2020, 16:20
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το υπάρχον αναλυτικό πρόγραμμα, ανταποκρίνεται στις ανάγκες της ηλικιακής ομάδας των νηπίων(4-6) για σταθερότητα και σχέση εμπιστοσύνης με τον/την νηπιαγωγό της τάξης, ο οποίος και κατέχει τις γνώσεις για τη διδακτική τους προσέγγιση. Πως λοιπόν εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για αυτή την ηλικιακή ομάδα, θα κληθούν να διαμορφώσουν δραστηριότητες γι' αυτήν; Ακόμη κι αν είχαν τις απαραίτητες γνώσεις, και πάλι θα εναντιωνόμουν, γιατί η εισαγωγή διακριτών γνωστικών αντικειμένων στο νηπιαγωγείο αναιρεί τη διαθεματική τους προσέγγιση. Με το άρθρο αυτό, φαίνεται πως αγνοείται η πραγματικότητα των ελληνικών νηπιαγωγείων και οι πραγματικές ανάγκες τους σε νηπιαγωγούς, βοηθητικό προσωπικό, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές. Το κυριότερο όμως είναι πως αγνοούνται οι επιστημονικά τεκμηριωμένες ανάγκες των ίδιων των νηπίων, χάριν εντυπωσιασμού.