Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΑΓΓΟΥ | 23 Απριλίου 2020, 19:45
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η τράπεζα θεμάτων εντείνει το άγχος των μαθητών κι ευνοεί την αποστήθιση. Επιπλέον, δεν μπορεί να εφαρμοστεί με επιτυχία, επειδή σε μεγάλο ποσοστό τα σχολεία στελεχώνονται από αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με αποτέλεσμα να μην έχουν όλοι οι μαθητές την ευκαιρία να καλύψουν την ύλη κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ή να κάνουν επαναλήψεις εμπέδωσης για να μπορούν να αντεπεξέλθουν σε εξετάσεις με θέματα της τράπεζας. Σκεφτείτε ένα σχολείο που ο αναπληρωτής εκπαιδευτικός τοποθετείται π.χ. το Δεκέμβρη κι ένα άλλο που έχει μόνιμο εκπαιδευτικό στο αντίστοιχο μάθημα από τις αρχές του σχολικού έτους. Είναι προφανές ότι δημιουργεί ανισότητες και θα προκύψουν προβλήματα.