Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 24 Απριλίου 2020, 11:16
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην Α λυκείου να γίνεται διαχωρισμός των μαθητών σε δύο κατευθύνσεις Θεωρητική και Θετική με κοινά μαθήματα και μαθήματα επιλογής ανάλογα την κατεύθυνση. Αυτοί που ενδιαφέρονται για θεωρητικές σπουδές είναι άσκοπο και αντιπαιδαγωγικό να ασχολούνται με θετικά μαθήματα και το αντίστροφο. Οι γνώσεις της υποχρεωτικής εκπαίδευσης δηλ. έως το Γυμνάσιο αρκούν. Ναι στην τράπεζα θεμάτων η οποία προτείνω να εφαρμοστεί από το Γυμνάσιο. Διότι είναι απαράδεκτο να υπάρχουν μαθητές στο Λύκειο που δεν γνωρίζουν στοιχειώδη μαθηματικά (πίνακας πολλαπλασιασμού, απλές πρωτοβάθμιες εξισώσεις κ.α) και να διδάσκονται προχωρημένα θέματα.