Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Ολυμπία | 24 Απριλίου 2020, 13:29
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι νηπιαγωγοί της τάξης εδώ και πολλά χρόνια ζητάμε βοηθητικό προσωπικό , τραπεζοκόμους , καθαρίστριες σε όλο το ωράριο λειτουργίας και όχι μόνο στο σχόλασμα , ειδική νηπιαγωγό σε κάθε σχολείο, ψυχολόγους , κοινωνικούς λειτουργούς , συμμετοχή των νηπίων στα σχολικά γεύματα. Κλείνοντας λοιπόν τα αυτιά σας σε όλα αυτά , επιλέγετε να εντάξετε καθηγητές αγγλικής στο πρόγραμμα. Πόσο άσκοπη κίνηση όταν ακόμα και τα παιδαγωγικά τμήματα επισημαίνουν ότι δεν ενδείκνυται ξένη γλώσσα σε αυτή την ηλικία, όταν τα μισά παιδιά πλέον χρειάζονται λογοθεραπεία; Τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει αυτή η κίνηση πέρα από εντυπωσιασμό; Γιατί δεν ακούτε τους εκπαιδευτικούς της τάξης;