Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 06 – Προφορική βαθμολογία τετραμήνων στο ΛύκειοΣχόλιο του χρήστη Θ. Παπαστάθης | 24 Απριλίου 2020, 13:24
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι αναγκαίο και πολύ σωστό η εισαγωγή ερευνητικών εργασιών στους μαθητές. Εγείρονται κάποια βασικά ζητήματα όμως. Γνωρίζουν τι εστί ερευνητική εργασία. Μήπως θα έπρεπε να εισαχθεί στο σχολικό σύστημα κάποια αρχική γνώση επί του θέματος. Αυτό το σημειώνω διότι ερευνητική εργασία και δε βιβλιογραφική δεν είναι το wikipaideia προφανώς. Σε συνέχεια στο μάθημα της Πολιτικής Παιδείας ίσως θα έπρεπε οι μαθητές να διδαχτούν κάποια δοκίμια εκπαιδευτικής πολιτικής (Locke, Hegel, Ball) που θα αναπτύξουν την κριτική τους ικανότητα και το γόνιμο διάλογο. Αυτά είναι θέματα τα οποία μία φιλελεύθερη κυβέρνηση πρέπει να εξετάσει.