Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Μαρία | 27 Απριλίου 2020, 15:55
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το υπουργείο καταπατά τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η μάθηση διαμέσου του παιχνιδιού, διαθεματικών δραστηριοτήτων και βιωματικής μάθησης. Εισάγει ως ξεχωριστό γνωστικό αντικείμενο τα Αγγλικά παραβλέποντας τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας. Ποιος ο σκοπός; Ποιο το όφελος; Έχουμε λύσει όλες τις άλλες βασικές και πρωτογενείς ελλείψεις ώστε να έρθουν τα Αγγλικά σαν κερασάκι στη τούρτα; Χαρακτηριστικές ελλείψεις άμεσης ανάγκης προς κάλυψη είναι οι εξής: Νέα σύγχρονα κτίρια. Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Αμεση εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικότητας σε όλη την επικράτεια. Μείωση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα. Στήριξη των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων, των παιδιών με Αναπηρίες και ΕιδικέςΕκπαιδευτικές Ανάγκες. Σύγχρονο εξοπλισμό και παιδαγωγικό υλικό. Μόνιμες καθαρίστριες, τραπεζοκόμους και σχολικούς βοηθούς. Δωρεάν ποιοτικά σχολικά γεύματα. Σχολικούς γιατρούς για την δωρεάν ιατρική παρακολούθηση και τον εμβολιασμό των παιδιών. Σας φαίνονται τα Αγγλικά ποιο σημαντικά απο αυτές τις στοιχειώδεις ανάγκες; Το θέατρο του παραλόγου. Αυτά είναι τα αιτήματα των εκπαιδευτικών και των γονέων και αυτά θα πρέπει να θεσμοθετήσετε. ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.