Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Σιδηροπούλου Ραχήλ | 28 Απριλίου 2020, 22:30
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από παιδαγωγικής άποψης θα έπρεπε να υπήρχαν 2 νηπιαγωγοί σε κάθε τμήμα για να παραχθεί το εκπαιδευτικό έργο που επιδιώκεται. Δεν μπορεί μια νηπιαγωγός να καλύπτει παράλληλα τις εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο, τόσων παιδιών και να απαιτούνται τα μέγιστα στο έργο μας. Αντί να αυξήσουν το προσωπικό και να λυθούν τα τόσα ήδη προβλήματα υπάρχουν βάζουμε τα αγγλικά μέσα στο νηπιαγωγείο ενώ παλεύουμε μέχρι το τέλος της χρονιάς για θέματα που το κράτος θεωρεί δεδομένα και λυμένα. Καταστροφική κίνηση ενώ αντ’αυτής θα μπορούσε να υπάρχει παράλληλη για κάθε μαθητή που τη χρειάζεται, ίδρυση νέων οργανικών θέσεων και τμημάτων ένταξης και φυσικά μείωση μαθητών. Δεν είναι πάρτυ το σχολείο και εμείς οι νηπιαγωγοί οι διασκεδαστές. Άτοπη και καταστροφική κίνηση για όσους δεν γνωρίζουν τη πραγματικότητα στις τάξεις. Ελπίζω να ακουστούν και να μην προχωρήσετε από μόνοι σας στην αύξηση χωρίς να ληφθούν υπόψιν όλες μας οι απόψεις. Οι περισσότεροι είμαστε εκπαιδευτικοί της τάξης και γνωρίζουμε καλά τα προβλήματα μιας πιθανής αύξησης του αριθμού των μαθητών αν τμήμα. Είναι καταστροφικό.