Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Τσόπογλου | 29 Απριλίου 2020, 20:23
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χωρίς να είμαι αντίθετη με την τράπεζα θεμάτων συμφωνώ με τα σημεία που αναφέρει και η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων, καθώς η προηγούμενη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων για το μάθημα της Βιολογίας υπήρξε αποτυχημένη, αφού τα περισσότερα θέματα που περιλάμβανε ήταν αναντίστοιχα με τη σχολική πραγματικότητα και δημιούργησαν σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η τράπεζα θεμάτων μπορεί να λειτουργήσει ως χρήσιμο αποθετήριο, με υπό την προϋπόθεση ότι θα είναι από την αρχή της χρονιάς διαθέσιμη σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, δεν θα περιορίζει τον εκπαιδευτικό στη διδασκαλία του θέτοντας ως αποκλειστικό σκοπό την επιτυχία στις εξετάσεις και τα θέματα που θα περιλαμβάνει θα είναι σταθμισμένης δυσκολίας και διαμορφωμένα με βάση τις οδηγίες διδασκαλίας.