Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΝΩΛΗΣ ΤΣΙΑΚΟΣ | 29 Απριλίου 2020, 21:32
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
η θεσμοθετηση της τραπεζας ειναι θετικη και δεκτη ,αρκει με βαση την προηγουμενη εμπειρια μου ,απο την αρχική φαση,θα πρεπει να προσεχθει η διαβαθμιση των θεματων και να επεκταθει σε ολα τα μαθηματα .επιβαλετται να εξεταζονται γραπτως ολα τα μαθηματα στο Λυκειο και ειδικοτερα ολα των φυσικων επιστημων,σε ολες τις ταξεις.θα πρεπει να σταλουν περισσοτερες και σαφεστερες οδηγιες στους εκπαιδευτικους και σταδιακα να γινει εργαλειο και για τις πανελληνιες εξετασεις.. τελος προτεινω την θεσμοθετηση διαδικτυακων εφαρμογων απαντησεων και αλληλεπιδρασης σχετικα με τα θεματα και την καταλληλη προετοιμασια τους ...ωστε να μην υπαρχουν δυσνοησεις και λαθος αποτελεσματα στα θεματα.. ευχαριστώ