Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Αναστασία Γ. | 1 Μαΐου 2020, 16:07
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ με τις γραπτές εξετάσεις στο γυμνάσιο. Αποσκοπούν στην άνθηση της παραπαιδειας και οι μαθητές χάνουν την ουσία του μαθήματος αλλά κοιτάζουν μόνο πως θα πάρουν καλό βαθμό. Το γυμνάσιο είναι υποχρεωτικό, τι νόημα έχει λοιπόν να γίνονται προαγωγικές εξετάσεις; Επιπλέον, η ξένη γλώσσα και το μάθημα πληροφορικής έχει νόημα αν οδηγεί σε απόκτηση αντίστοιχου πιστοποιητικού. Έτσι όπως είναι τώρα αυτά τα μαθήματα είναι η ώρα του παιδιού για τους μαθητές. Οι γραπτές εξετάσεις των 2 επίμαχων μαθημάτων δεν βελτιώνει τη στάση των μαθητών απέναντι τους. Και πριν λίγα χρόνια έδιναν γραπτά αγγλικά και πληροφορική και πάλι για τους μαθητές ήταν μαθήματα απαξίωσης. Η δεύτερη ξένη γλώσσα δεν πρόσφερει απολύτως τίποτα στα παιδιά. Ως μητέρα τα παιδιά μου στο γυμνάσιο δεν έμαθαν παρά ελάχιστες λέξεις. Δυστυχώς εξυπηρετεί καθαρά σκοπιμότητες τακτοποίησης και βολέματος ειδικοτήτων.