Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Λίτσα | 2 Μαΐου 2020, 11:41
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι προτάσεις μου για το νομοσχέδιο είναι οι εξής: 1) Έμφαση στις ψηφιακές δεξιότητες με τουλάχιστον 2 ώρες Πληροφορική σε κάθε τάξη του Γυμνασίου ώστε να αποκτήσουν οι μαθητές τις δεξιότητες που απαιτεί η σύγχρονη κοινωνία. Ταυτόχρονα αναβαθμισμένο πρόγραμμα σπουδών και νέο βιβλίο στην Πληροφορική. 2) Δεύτερη ξένη Γλώσσα η Ισπανική.Μιλούν Ισπανικά πάνω από 450 εκατ. άνθρωποι, 2η γλώσσα παγκοσμίως σε φυσικούς ομιλητές, μετατρέπεται σε γλώσσα παγκόσμιας οικονομίας και χρησιμοποιείται ευρέως στη ναυτιλία. 3)Συνδιδασκαλία Γλώσσας και Πληροφορικής ώστε να επέλθει ο κρτικός ψηφιακός γραμματισμός 4)Αξιολόγηση με εξετάσεις: Νεοελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία Οι μαθητές θέλουν λίγα και απαραίτητα. Με τα πολλά μαθήματα μπερδεύονται και στο τέλος ξεχνάνε και τα στοιχειώδη όπως την ορθογραφία. Έχει αλλάξει η νοοτροπία των παιδιών από την παλαιότερη γενιά. ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!!!