Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Δέσποινα Ιωαννίδου | 2 Μαΐου 2020, 22:47
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Απαράδεκτη η επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, αποτυχημένη στο παρελθόν , προσθέτει επιπλέον άγχος στους μαθητές και τους ωθεί στα κέντρα παραπαιδειας. Οι γονείς εξαντλούνται οικονομικά ενώ οι μαθητές με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες εξουθενωνονται ψυχικά. Θέλουμε νέους με ψυχική ισορροπία ή νέους -παπαγάλους , πιεσμενους και ίσως εκτός σχολικής κοινότητας;Νέους εργαζόμενους και παραγωγικούς για την κοινωνία ή νέους με παραβατική συμπεριφορά;Η Τράπεζα Θεμάτων είχε εξοστρακισει πολλά παιδιά όπως επίσης οι εξετάσεις τύπου πανελληνίων από την Δευτέρα λυκείου σε 14 ή αργότερα 11 γνωστικά αντικείμενα.Οργανωστε τη μικροκοινωνια του σχολείου με ψυχολόγους και κοινωνικές δράσεις και αφήστε το εξεταστικοκεντρικο σύστημα για την Τρίτη Λυκείου μόνο.