Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1ε) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο διοίκησή τουςΣχόλιο του χρήστη ΓΠΠ | 17 Ιανουαρίου 2011, 05:46
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το πρόβλημα δεν είναι το πώς θα διοικούνται τα πειραματικά αλλά το πώς θα διοικούνται όλα τα σχολεία. Συναφές με αυτό και το πώς θα επιλέγονται τα στελέχη εκπαίδευσης. Η ελληνική πραγματικότητα δείχνει αλλαγή νομοθετικού πλαισίου με κάθε κβερνητική αλλαγή. Ποτέ δεν θεσπίστηκε η πραγματική αυτοδιοίκηση των σχολικών μονάδων, αλλά παρέμενε η εξάρτηση από τοπικούς παράγοντες ή/και την κεντρική υπηρεσία. Αλλά και η επιλογή των στελεχών δεν επιβράβευε ποτέ το τι κάνει ο/η εκπαιδευτικός στην τάξη (μόρια ή μείωση ωραρίου παίρνει μέχρι τα 20-22 χρόνια), αλλά το τι είχε αποκτήσει έξω από αυτήν. Έτσι παρατηρούνται περιπτώσεις στελεχών με πλούσια προσόντα (σε πτυχία)και ασήμαντη σχολική εμπειρία, που αδυνατούν να παρουσιάσουν ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα, όταν τους ζητείται να εμφανίσουν κάποια "καλή πρακτική", ενώ υπάρχουν εκπαιδευτικοί χωρίς πρόθετα προσόντα αλλά με μεγάλη αγάπη γι'αυτό που κάνουν και τους οποίους θα έπρεπε να ανταμοίβει η πολιτεία.