Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Ελένη Κοφίνη | 5 Μαΐου 2020, 22:21
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας είναι ένα εργαλείο, το οποίο μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς στη διδασκαλία τους. Επιλεκτικά κάποιος εκπαιδευτικός μπορεί να επιλέγει να εξεργάζεται υλικό που του παρέχει η Τράπεζα. Γιατί πρέπει να προτείνονται θέματα από αυτή στο όνομα μιας αντικειμενικότητας και όχι να επιλέγονται από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε κάθε τάξη, που γνωρίζουν τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των μαθητών τους, τα αδύνατα σημεία τους; Μήπως για να κατευθύνονται και πάλι οι μαθητές στα φροντιστήρια για να καλύψουν τις ανασφάλειές τους; Το Λύκειο επιμένει με αυτό τον τρόπο “αναβαθμισμένο ποιοτικά” στον απωθητικό εξετασιοκεντρικό του χαρακτήρα. Αυτό θεωρείται εκσυγχρονισμός;