Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 09 – Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης ΔυσκολίαςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Αντωνάκη | 6 Μαΐου 2020, 00:50
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ναι, συμφωνά με το τι έχει διδάξει ένας εκπαιδευτικός με τους μαθητές του, και να έχει κατανοηθεί εις βάθος και ουσία. δεν γίνεται να τρέχει ο εκπαιδευτικός απλά και μόνο να καλύψει την ύλη για να μην πέσει ερώτηση που δεν έχει προλάβει να διδάξει και να κατανοήσουν οι μαθητές. δεν μας ενδιαφέρει η ποσότητα, αλλά η ποιότητα, κάτι που έχουμε ξεχάσει στα σημερινά σχολεία. δεν έχουν όλα τα παιδιά τις ίδιες δυνατότητες, τον ίδιο χρόνο και τα ίδια ερεθίσματα για να κατανοήσουν την ίδια ποσότητα υλικού στον ίδιο χρόνο! ναι στην αντικειμενικότητα από μια άλλη πηγή, αλλά στην διδαχθείσα ύλη σε κάθε σχολείο ξεχωριστά.