Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 38 Εκπαιδευτικός EμπιστοσύνηςΣχόλιο του χρήστη Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού | 6 Μαΐου 2020, 00:01
|
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η θεσμοθέτηση του εκπαιδευτικού εμπιστοσύνης στο δημοτικό σχολείο ενδέχεται να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από αυτά που επιδιώκει να επιλύσει. Ο μαθητής εμπιστεύεται τον δάσκαλό του, γιατί αυτός γνωρίζει καλύτερα τις πραγματικές του ανάγκες. Δεν είναι πιθανό να ζητήσει βοήθεια και να εμπιστευτεί το πρόβλημά του σε έναν άλλο δάσκαλο, ειδικά εφόσον δεν τον γνωρίζει καλά και δεν έχει μαζί του καθημερινή επαφή και συναλλαγή. Πραγματική και επιτακτική ανάγκη των σχολείων κάθε βαθμίδας είναι η παγίωση της θέσης του σχολικού ψυχολόγου, ο οποίος θα βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τη σχολική κοινότητα (δηλαδή τα παιδιά, τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς) και σε συνεργασία με αυτούς θα επιλύουν τα προβλήματα που προκύπτουν και θα διοργανώνουν στοχευμένες ενημερώσεις και σεμινάρια για την προαγωγή της ψυχικής υγείας.