• Σχόλιο του χρήστη 'Σχολικός Νοσηλευτής' | 9 Ιουλίου 2025, 13:59

    Άρθρο 146. Μια ακόμα υπονόμευση και υποτίμηση του κλάδου ΠΕ25. Καμία διευκρίνιση για το πως ένας Σχολικός Νοσηλευτής θα μπορεί να υποστηρίζει πληθώρα μαθητών με σοβαρές χρόνιες παθήσεις σε ακτίνα 500 μέτρων από το σχολείο τοποθέτησης. Άλλη μια επιχείρηση μείωσης του αριθμού των Σχολικών Νοσηλευτών η οποία θα θέσει σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών. Ο Σχολικός Νοσηλευτής τοποθετείται σε σχολείο γενικής διότι υπάρχει σοβαρή ανάγκη ζωής ή θανάτου, δεν είναι πολυτέλεια. Παρακαλώ νομοθέτες εξετάσετε το ενδεχόμενο ότι μπορεί σε ακτίνα 500 μέτρων να αναλαμβάνει παραδείγματος χάριν 5 μαθητές με σακχαρώδη διαβήτη τύπου 1 και θα πρέπει να παρίσταται σε περιστατικά υπογλυκαιμίας και υπεργλυκαιμίας, στα διαλείμματα, στις εκδρομές, στις δραστηριότητες, να χορηγεί ινσουλίνη σε συγκεκριμένο χρόνο ανάλογα με τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, να υπολογίσει τα γραμμάρια υδατανθράκων και τις μονάδες ινσουλίνης που θα χρειαστούν για την σίτιση, να κάνει μετρήσεις στο αίμα να είναι διαθέσιμος σε περίπτωση που στην συσκευή συνεχόμενης καταγραφής χαθεί το σήμα, να είναι παρόν στην γυμναστική για να ακολουθήσει τις ιατρικές οδηγίες για μέτρηση του σακχάρου στο αίμα πριν και μετά και εξέταση του μαθητή ανά 15 λεπτά κατά την διάρκεια της άσκησης. Και αν έχει και μαθητές μα διατροφικές αλλεργίες παράλληλα ή με επιληψία; Τι κάνει; Που είναι οι διευκρινίσεις ανά περίπτωση; Ρωτήσατε ποτέ Σχολικό Νοσηλευτή; Γνωρίζεται τι κάνει σε ένα σχολείο; Θα παίρνατε αυτήν την ευθύνη εσείς ή θα περιμένατε το δικαστήριο να αποφανθεί για εσάς όταν γίνει η στραβή; Ποιός παίρνει την ευθύνη σε απουσία του Σχολικού Νοσηλευτή;