Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος Νικολόπουλος | 9 Ιουλίου 2025, 20:31
Τροποποποιείται ο υπάρχων κόφτης των 300 μαθητών για υπάρξη οργανικής θέσης ΠΕ04 σε Τμήμα Ένταξης και γίνεται 250. Μια τρύπα στο νερό! Πόσα σχολεία ανά την επικράτεια έχουν 250 μαθητές; Δηλάδη μόνο στα Τμήματα Ένταξης των σχολείων που έχουν πάνω από 250 μαθητές (και τουλάχιστον 15 γνωματεύσεις) θα έχουν οι μαθητές με ΕΕΑ το προνόμιο να έχουν οργανικά ανήκοντα ΠΕ04 στο Τμήμα Ένταξης; Για ποια συμπερίληψη και ποιές ίσες ευκαιρίες μιλάμε; Και επίσης μιλάμε για Ειδική Αγωγή, δηλαδή για μαθητές με ΕΕΑ.Τι σχέση έχει ο γενικός μαθητικός πληθυσμός του σχολείου με τις ανάγκες του Τμήματος Ένταξης; Εδώ δημιουργείται το εξής παράδοξο: Τμήμα Ένταξης σχολείου στο οποίο φοιτούν περισσότεροι από 250 μαθητές, εκ των οποίων 15 έχουν γνωμάτευση, έχει οργανική θέση ΠΕ04. Τμήμα Ένταξης σχολείου στο οποίο φοιτούν εώς ή λιγότεροι από 250 μαθητές, εκ των οποίων περισσότεροι από 15 έχουν γνωμάτευση, ΔΕΝ έχει οργανική θέση ΠΕ04!!! Το 250 είναι κατακρεούργηση για μια ακόμη φορά των ΠΕ04!!! Ας σκεφτεί κανείς το εξής: Σε ένα Τμήμα Ένταξης ενός Γυμνασίου με 2 τμήματα σε κάθε τάξη (ένα Γυμνάσιο δηλαδή που μπορεί να έχει το πολύ 6x27=162 μαθητές) με 2 ομάδες μαθητών από κάθε τάξη να υποστηρίζονται από Τμήμα Ένταξης, πρέπει βάσει ωρολογίου προγράμματος, οι μαθητές να υποστηρίζονται από το Τμήμα Ένταξης σε Φυσικές Επιστήμες 26 ώρες!!!