• Σχόλιο του χρήστη 'Αργύρης' | 9 Ιουλίου 2025, 21:05

    Η επίτευξη του 75% των μαθημάτων δείχνει ότι ο φοιτητής έχει κατακτήσει το μεγαλύτερο μέρος της ύλης και έχει την απαραίτητη ακαδημαϊκή επάρκεια για να ολοκληρώσει τις σπουδές του. Δεν πρόκειται για φοιτητές που είναι "μακριά" από το πτυχίο, αλλά για εκείνους που βρίσκονται στην τελική ευθεία. Αντιθέτως, η απαίτηση για "δύο (2) ακαδημαϊκές δοκιμασίες στα τέσσερα (4) προηγούμενα ακαδημαϊκά εξάμηνα" μπορεί να αποκλείσει φοιτητές που, για προσωπικούς ή οικονομικούς λόγους, είχαν ένα διάστημα αδράνειας, αλλά είναι έτοιμοι να επιστρέψουν και να ολοκληρώσουν. Η παράταση πρέπει να δίνει την ευκαιρία σε όσους έχουν επενδύσει χρόνο και κόπο, ανεξαρτήτως μικρών διαστημάτων αδράνειας που μπορεί να προέκυψαν από εξωγενείς παράγοντες. Το 75% είναι ένα πιο σταθερό μέτρο της συνολικής τους πορείας. Ένα απλό κριτήριο όπως το 75% είναι πιο εύκολο να εφαρμοστεί και να γίνει κατανοητό, μειώνοντας τη γραφειοκρατία και τις πιθανές αμφισβητήσεις. Η πρόσθετη προϋπόθεση των "δύο δοκιμασιών" περιπλέκει τη διαδικασία και μπορεί να δημιουργήσει γκρίζες ζώνες ως προς την ερμηνεία της "επιτυχούς συμμετοχής" Ο στόχος του νομοσχεδίου πρέπει να είναι η ολοκλήρωση των σπουδών για όσους είναι κοντά στο πτυχίο, όχι ο αποκλεισμός τους...