• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία' | 9 Ιουλίου 2025, 21:36

    Άρθρο 114 Στο άρθρο 6 του ν. 3699/2008, περί φοίτησης μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, προστίθενται παρ. 8 ως εξής: Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης ή παράλληλης στήριξης που τοποθετούνται για μαθητές με προβλήματα όρασης ή ακοής καλύπτουν όλες τις διδακτικές ανάγκες των μαθητών ανεξάρτητα από την ειδικότητά τους.» Είναι απαραίτητο να δοθούν διευκρινίσεις. Τι εννοείται με την παραπάνω πρόταση; Η δυσκολία αναφέρεται κυρίως στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση όπου ο Μαθηματικός πως θα καλύψει τις διδακτικές ανάγκες των μαθητών στα Φιλολογικά μαθήματα και αντίστροφα; Επιπλέον, ο εκπαιδευτικός του Τ.Ε. ή παράλληλης στήριξης δεν είναι συνοδός αλλά συνδιδάσκει. Πως μπορούν να συνδυαστούν όλα μαζί; Αν υπονοείται πως ο εκπαιδευτικός θα λειτουργεί ως διερμηνέας πόσο σωστό είναι αυτό δεδομένου ότι δεν έχει την κατάρτιση της διερμηνείας, αλλά μόνο την επάρκεια (αφορά τα άτομα με προβλήματα ακοής);