Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
•Υποβάθμιση της ποιότητας φροντίδας Όταν ένας σχολικός νοσηλευτής έχει υπό την ευθύνη του περισσότερα του ενός σχολεία: • Δεν μπορεί να βρίσκεται ταυτόχρονα παντού, με αποτέλεσμα να μην προσφέρεται η απαιτούμενη άμεση φροντίδα στους μαθητές όταν χρειαστεί. • Μειώνεται ο χρόνος παραμονής του σε κάθε σχολείο, άρα μειώνεται και η αποτελεσματικότητά του. •Κίνδυνος καθυστέρησης σε επείγοντα περιστατικά Σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης: • Αν ο σχολικός νοσηλευτής βρίσκεται σε άλλο σχολείο, υπάρχει κίνδυνος σοβαρής καθυστέρησης στην παροχή πρώτων βοηθειών ή βασικής ιατρικής υποστήριξης. • Αυτό μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε σοβαρούς κινδύνους για την υγεία των μαθητών. •Έλλειψη συνέχειας και παρακολούθησης Η υγεία των παιδιών, ειδικά εκείνων με χρόνιες παθήσεις ή ειδικές ανάγκες, απαιτεί: • Συστηματική και συνεχή παρακολούθηση από τον ίδιο επαγγελματία υγείας. • Όταν ο σχολικός νοσηλευτής μοιράζεται ανάμεσα σε πολλά σχολεία, χάνεται η προσωπική γνώση των αναγκών κάθε μαθητή, γεγονός που υποβαθμίζει τη φροντίδα. •Αυξημένο άγχος και πίεση για τον νοσηλευτή Η εργασία σε περισσότερα σχολεία: • Οδηγεί σε υπερφόρτωση εργασίας, άγχος και επαγγελματική εξουθένωση. • Καθιστά αδύνατο τον αποτελεσματικό σχεδιασμό προγραμμάτων πρόληψης και αγωγής υγείας, καθώς δεν υπάρχει επαρκής χρόνος. •Παραβίαση της ισότητας μεταξύ μαθητών Μαθητές που φοιτούν σε σχολεία χωρίς καθημερινή παρουσία σχολικού νοσηλευτή: • Δεν απολαμβάνουν ίσες ευκαιρίες φροντίδας με εκείνους που φοιτούν στο “βασικό” σχολείο του νοσηλευτή. • Αυτό δημιουργεί ανισότητες στην πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας, αντίθετες με την αρχή της ισοτιμίας στην εκπαίδευση. •Ασάφεια ευθύνης και διοικητική δυσκολία Όταν ένας σχολικός νοσηλευτής καλύπτει πολλά σχολεία: • Δημιουργούνται ασάφειες στο ποιος έχει την τελική ευθύνη σε κάθε περίπτωση. • Η συνεννόηση με πολλούς διευθυντές, γονείς και εκπαιδευτικούς δυσχεραίνει το έργο του και ενισχύει τη γραφειοκρατία.