Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Αντωνία | 10 Ιουλίου 2025, 00:05
Ακυρώνεται πρακτικά ο ρόλος του σχολικού νοσηλευτή στο σχολείο. Τόσο όσον αφορά την άμεση παρέμβαση όσο και τη φροντίδα της αγωγής και της προαγωγής της υγείας του υπόλοιπου (πέραν των μαθητών με έγκριση) σχολικού πληθυσμού. Μιλάμε για έναν άνθρωπο. Σε πόσα κομμάτια πρέπει να μοιραστεί; Ένας νοσηλευτής βρίσκεται σε ένα σχολείο και έχει τη φροντίδα τόσο της μονάδας όσο και του προσωπικού, των μαθητών με παθήσεις ή μη, ολόκληρου του σχολικού πληθυσμού. Πως θα διαμορφώσει «κουλτούρα» φροντίδας υγείας ενός σχολικού πληθυσμού αφού θα πρέπει να μετακινείται; Αφήστε που δεν λαμβάνεται υπόψη καθόλου ο ίδιος ο επαγγελματίας υγείας και το ψυχικό και σωματικό κόστος μιας τέτοιας αντιμετώπισης. Θέλουμε νοσηλευτές να διαφυλάξουν και να ενισχύσουν την πρωτοβάθμια φροντίδας υγείας ή υπαλλήλους που τρέχουν μόνο να διεκπεραιώσουν (και πως θα μπορέσουν;) νοσηλευτικές πράξεις…. Κάπως έτσι διαλύθηκαν και πολλά νοσοκομεία. Ας μη γίνουν ίδια λάθη και στα σχολεία . Κι όλο αυτό ξεκίνησε τόσο καλά…. Κρίμα …