• Σχόλιο του χρήστη 'Μαργαρίτα Κεσ' | 10 Ιουλίου 2025, 11:05

    Μειώνεται η σταθερή παρουσία του νοσηλευτή στο σχολείο – οι μαθητές, ειδικά όσοι έχουν σοβαρές παθήσεις, μένουν χωρίς συνεχή φροντίδα. Αυξάνεται ο αριθμός των σχολείων ανά νοσηλευτή, χωρίς επιπλέον υποστήριξη, μέσα ή χρόνο μετακίνησης. Δημιουργείται ασαφές και επικίνδυνο πλαίσιο εργασίας, χωρίς οργανωτική ή νομική κάλυψη για τις ευθύνες μας. Υποβαθμίζεται ο ρόλος του σχολικού νοσηλευτή, καθώς από επαγγελματίας υγείας γίνεται «περιπλανώμενος» σε πολλές μονάδες. Ανοίγει ο δρόμος για μείωση θέσεων εργασίας, αφού ένας νοσηλευτής θα καλείται να καλύπτει περισσότερα σχολεία. Δεν προβλέπεται χρόνος ή τρόπος μετακίνησης μεταξύ σχολείων, κάτι που καθιστά αδύνατη την άμεση ανταπόκριση σε ανάγκες. Οι ευθύνες παραμένουν, αλλά η δυνατότητα ανταπόκρισης μειώνεται, κάτι που εκθέτει και εμάς και τους μαθητές. Η ασφάλεια των μαθητών και η ποιότητα της φροντίδας υποβαθμίζονται. Η σιωπή μας μπορεί να εκληφθεί ως αποδοχή, γι’ αυτό η συμμετοχή στη διαβούλευση είναι κρίσιμη.3