Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το αρθρο 146 εξευτελίζει και υποβιβάζει το έργο του σχολικού νοσηλευτή βάζοντας σε κίνδυνο την ζωή των μαθητών που με την δική σας έγκριση υπόσχεστε στους γονείς τους ότι θα είναι ασφαλείς στο σχολείο τους. Ο Σχολικός Νοσηλευτής δεν είναι ΕΚΑΒ! Σύμφωνα με το καθηκοντολόγιο μας ο σχολικος νοσηλευτής: 1. . Υποστηρίζει τους μαθητές, για τους οποίους έχει εκδοθεί απόφαση έγκρισης υποστήριξης, καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όσο και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, καθώς επίσης και σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής, όπως περιπάτους, διδακτικές επισκέψεις, εκδρομές και σε κάθε είδους εκδήλωση που οργανώνει το σχολείο. Πως το εξασφαλίζεται αυτό; 2. παρέχει πρώτες βοήθειες σε όλους τους μαθητές της σχολικής μονάδας, λαμβάνοντας υπόψη και το περιεχόμενο του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία Φ.6/304/75662/Γ1/15-5-2014 κοινή υπουργική απόφαση (1296 Β΄) 3.. Χορηγεί την προτεινόμενη φαρμακευτική αγωγή μετά τις έγγραφες οδηγίες των θεράποντων ιατρών και την έγγραφη συναίνεση των γονέων ή κηδεμόνων ή των εχόντων τη γονική μέριμνα των μαθητών 4.Σε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η μεταφορά του μαθητή σε νοσηλευτικό ίδρυμα συνοδεύει το μαθητή και παραμένει σε αυτό μέχρι την άφιξη του γονέα ή του κηδεμόνα και μεριμνά για την πλήρη ενημέρωσή 5. Κατά την ώρα των διαλειμμάτων εποπτεύει τους υποστηριζόμενους μαθητές, ενώ συνεργάζεται με τους εφημερεύοντες για πιθανές προσαρμογές προς διευκόλυνση των μαθητών, όταν αυτές κρίνονται απαραίτητες 6. . Διαμορφώνει σχέδιο επείγουσας παρέμβασης λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες των υποστηριζόμενων μαθητών. Σε συνεργασία με το διευθυντή του σχολείου ενημερώνει 7. Σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων και όπου αυτό κρίνεται αναγκαίο, ενημερώνει τους μαθητές των τάξεων, με κατάλληλο τρόπο και εποπτικό υλικό ανάλογα με την ηλικία των μαθητών Αυτά και ακόμα περισσότερα σύμφωνα με το δικο σας φεκ.Αριθμ. 88348/Δ3 "Καθήκοντα και αρμοδιότητες των κλάδων ΠΕ25 Σχολικών Νοσηλευτών και του κλάδου ΔΕ01 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού στα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής εκπαίδευσης." Πως θα τα εφαρμόσουμε με αυτό το περιβόητο αρθρo; Κατά συνέπεια το εν λόγω άρθρο που ετοιμάζατε αφανίζει την ποιότητα φροντίδας, όταν ο σχολικος νοσηλευτής στην πραγματικότητα δεν είναι πουθενά αλλά πρέπει να βρίσκεται ταυτόχρονα ΠΑΝΤΟΥ! Εκθέτει την ζωή των υποστηριζόμενων διαβητικών παιδιών, παιδιών με αλλεργίες, επιληπτικές κρίσεις και άλλων τόσων σοβαρών παθήσεων σε σίγουρο κίνδυνο! Η ευθύνη που έχουμε προς την ασφάλεια της ζωής όλων των παιδιών στο σχολικο συγκρότημα, η πίεση που δεχόμαστε, το αυξημένο άγχος να επιστέψουν όλα τους υγιείς στα σπίτια τους καθιστά το έργο μας ακόμα πιο δύσκολο οδηγώντας σε επαγγελματική εξουθένωση. Το δυσκολότερο από όλα είναι η ασάφεια ευθύνης όταν θα συμβεί το αναπάντεχο!Οταν ο σχολικος νοσηλευτής θα βρίσκεται σε αυτά τα 500 μετρα ή σε άλλη σχολική μονάδα! Σε κανένα άλλο κράτος του κόσμου ο Σχολικος Νοσηλευτης δεν αντιμετωπίζεται σαν " κινητή μονάδα πρώτων βοηθειών". Είναι επιτακτική η ανάγκη καθιέρωσης οργανικών θέσεων στα Γενικά Σχολεία. Η δημόσια εκπαίδευση οφείλει να προστατεύει και να εξασφαλίζει την υγεία όλων των μαθητών ισότιμα με αξιοπρέπεια και σεβασμό. Οτιδήποτε λιγότερο θεωρείται αντιπαιδαγωγικό και δεοντολογικά ανήθικο. Η καθιέρωση σχολικού νοσηλευτή σε κάθε σχολική μονάδα είναι επιτακτική. Αιτούμαι την αφαίρεση αυτού του εξευτελιστικού άρθρου.