Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Σχολικη Νοσηλευτρια | 10 Ιουλίου 2025, 21:35
Σχετικα με το αρθρο 146! Παρατηρείται μεγάλη υποβάθμιση της ποιότητας φροντίδας των μαθητών. Όταν ένας σχολικός νοσηλευτής έχει υπό την ευθύνη του περισσότερα του ενός σχολεία: • Δεν μπορεί να βρίσκεται ταυτόχρονα παντού, με αποτέλεσμα να μην προσφέρεται η απαιτούμενη άμεση φροντίδα στους μαθητές όταν χρειαστεί. Οταν παθει κατι ενα παιδι τι θα γινει αν ο νοσηλευτης ειναι σε αλλο σχολειο; Ποιος θα φροντισει το παιδι; Και ποιος θα ειναι υπολογος στους γονεις; Δεν γινεται να ειναι παντου σε ολα τα παιδια σε ολα τα σχολεια την ιδια στιγμη. • Μειώνεται ο χρόνος παραμονής του σε κάθε σχολείο, άρα μειώνεται και η αποτελεσματικότητά του. Κίνδυνος καθυστέρησης σε επείγοντα περιστατικά. Σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης: • Αν ο σχολικός νοσηλευτής βρίσκεται σε άλλο σχολείο, υπάρχει κίνδυνος σοβαρής καθυστέρησης στην παροχή πρώτων βοηθειών ή βασικής ιατρικής υποστήριξης. Δηλαδη θα μας περνουν τηλεφωνο και θα αρχισουμε να τρεχουμε για να παρεχουμε πρωτες βοηθειες σε ενα παιδι. • Αυτό μπορεί να οδηγήσει ακόμα και σε σοβαρούς κινδύνους για την υγεία των μαθητών. Έλλειψη συνέχειας και παρακολούθησης. Η υγεία των παιδιών, ειδικά εκείνων με χρόνιες παθήσεις ή ειδικές ανάγκες, απαιτεί: • Συστηματική και συνεχή παρακολούθηση από τον ίδιο επαγγελματία υγείας. • Όταν ο σχολικός νοσηλευτής μοιράζεται ανάμεσα σε πολλά σχολεία, χάνεται η προσωπική γνώση των αναγκών κάθε μαθητή, γεγονός που υποβαθμίζει τη φροντίδα. Αυξημένο άγχος και πίεση για τον νοσηλευτή. Η εργασία σε περισσότερα σχολεία: • Οδηγεί σε υπερφόρτωση εργασίας, άγχος και επαγγελματική εξουθένωση. • Καθιστά αδύνατο τον αποτελεσματικό σχεδιασμό προγραμμάτων πρόληψης και αγωγής υγείας, καθώς δεν υπάρχει επαρκής χρόνος. Παραβίαση της ισότητας μεταξύ μαθητων. Μαθητες που φοιτούν σε σχολεία χωρίς καθημερινή παρουσία σχολικού νοσηλευτή: • Δεν απολαμβάνουν ίσες ευκαιρίες φροντίδας με εκείνους που φοιτούν στο “βασικό” σχολείο του νοσηλευτή. • Αυτό δημιουργεί ανισότητες στην πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας, αντίθετες με την αρχή της ισοτιμίας στην εκπαίδευση. Ασάφεια ευθύνης και διοικητική δυσκολια. Οταν ένας σχολικός νοσηλευτής καλύπτει πολλά σχολεία: • Δημιουργούνται ασάφειες στο ποιος έχει την τελική ευθύνη σε κάθε περίπτωση. • Η συνεννόηση με πολλούς διευθυντές, γονείς και εκπαιδευτικούς δυσχεραίνει το έργο του και ενισχύει τη γραφειοκρατία.