Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ | 11 Ιουλίου 2025, 10:54
Για την παράταση των 2 εξαμήνων (άρθρο 76) για την ολοκλήρωση των σπουδών θα πρέπει να αρκεί η μία από τις δύο προϋποθέσεις (α. 75% των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, β. έχουν συμμετάσχει επιτυχώς σε τουλάχιστον δύο (2) ακαδημαϊκές δοκιμασίες κατά το πρόγραμμα σπουδών, ιδίως εξέταση μαθήματος, υποστήριξη διπλωματικής, πρακτική άσκηση, σε ένα από τα τέσσερα (4) προηγούμενα ακαδημαϊκά εξάμηνα). Π.χ. ένας φοιτητής για να λάβει πτυχίο «χρωστάει» 2 μαθήματα και συμμετέχει κανονικά στις εξεταστικές των 2 τελευταίων ετών (για πολυτεχνείο 7ο, 8ο έτος) και δεν καταφέρνει να τα «περάσει» τότε δεν καλύπτει τις προϋποθέσεις για τα +2 εξάμηνα αφού συμμετείχε αλλά όχι επιτυχώς. Για την εισαγωγή σε Ελληνικό πανεπιστήμιο υπάρχουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές εξετάσεις (Πανελλήνιες), πλέον έχουμε ΕΒΕ (για να αφήνουν αρκετές σχολές κενές θέσεις για να ανεβάσουν το επίπεδο), έχουμε ένα σύστημα εντός πανεπιστημίου όπου ο κάθε καθηγητής είναι αυτόνομος χωρίς να δίνει λόγο σε κανέναν και με ένα «τυφλό» σύστημα διαγράφουμε φοιτητές που έχουν κοπιάσει, δουλεύουν για να πληρώσουν ενοίκιο, ζούνε με το άγχος να πάρουν πτυχίο. Οργανώσετε καλύτερα το πανεπιστήμιο (με ουσιαστικούς μέντορες/tutor, με συμβούλια σπουδών, με φοιτητικές εστίες έστω και με πληρωμή). Πόσο καλό είναι ένα πανεπιστήμιο όταν στο μάθημα ενός καθηγητής οι φοιτητές του κόβονται με ποσοστά 80% κ 90%. Θα ζήσουμε απίστευτες καταστάσεις με φοιτητές που δεν θα περνάνε τα 2-3 τελευταία τους μαθήματα στην τελευταία τους εξεταστική πριν τη διαγραφή τους.