• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΓΓΕΛΙΚΗ' | 11 Ιουλίου 2025, 21:23

    Είναι προβληματική η σύνδεση της τοποθέτησης εκπαιδευτικού του κλάδου ΠΕ04 στα Τ.Ε. με τον αριθμό των μαθητών της σχολικής μονάδας, καθώς αποκλείει από την αναγκαία υποστήριξη μικρότερα σχολεία, ανεξαρτήτως του αριθμού των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν σε αυτά. Η εκπαιδευτική στήριξη δεν μπορεί να καθορίζεται μόνο με πληθυσμιακά κριτήρια, αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών που χρήζουν επιστημονικά τεκμηριωμένης και διεπιστημονικής προσέγγισης. Η απουσία εκπαιδευτικού ΠΕ04 σε σχολεία με λιγότερους από 250 μαθητές στερεί από τους μαθητές την απαραίτητη στήριξη σε κρίσιμα γνωστικά πεδία, όπως η Φυσική, η Χημεία, η Βιολογία και η Γεωγραφία, τα οποία αποτελούν σημαντικό μέρος του αναλυτικού προγράμματος και της εξατομικευμένης διδασκαλίας. Ζητείται, επομένως, η αναθεώρηση της ρύθμισης, ώστε η τοποθέτηση εκπαιδευτικών ΠΕ04 να εξαρτάται από τον αριθμό και τις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ανεξαρτήτως του συνολικού πληθυσμού της σχολικής μονάδας.