Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο 126 Η παράταση 2 επιπλέον εξεταστικών μόνο σε όσους συμμετείχαν σε 2 εξεταστικές των 2 τελευταίων ετών είναι άδικη για όσους προβλέπονται προς διαγραφή τον Σεπτέμβρη του 2025 καθώς δεν τους δίνεται επαρκής χρόνος προετοιμασίας στα νέα δεδομένα κ καθώς υπάρχουν πολλοί με πολύ λίγα μαθήματα που για προσωπικούς ,οικογενειακούς λόγους δεν έχουν συμμετάσχει σε εξεταστικές τα 2 τελευταία χρόνια,όλοι οι φοιτητές έχουν τα ίδια δικαιώματα στην εκπαιδευτική διαδικασία ανεξαρτήτως αριθμητικών κριτηρίων,είναι άδικο να τιμωρείται κάποιος με διαγραφή που του έχουν μείνει 2,3 μαθήματα επειδή δεν συμμετείχε στις εξεταστικές περιόδους για προσωπικούς ,οικογενειακούς λόγους κ να επιβραβεύεται αυτός που έχει 20 μαθήματα επειδή συμμετείχε στις εξετάσεις,η δήλωση μαθημάτων αρκεί για να κατοχυρώσει κάποιος δικαίωμα συμμετοχής στις εξεταστικές περιόδους ανεξαρτήτως αριθμητικών κ ποσοτικών κριτηρίων.Είναι απάνθρωπο κ αντίκειται σε θεμελιώδεις αρχές του Συντάγματος το να διαγράψετε ανθρώπους που μπήκαν ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ στα δημόσια πανεπιστήμια κ καθυστερούν για προσωπικούς λόγους να τελειώσουν βάσει αριθμητικών κριτηρίων συμμετοχής σε εξετάσεις κ ποσοστών μαθημάτων τη στιγμή μάλιστα που μόνα αρμόδια για τα φοιτητικά θέματα είναι τα πανεπιστήμια κ σχεδόν όλα τα τμήματα έχουν βγάλει αποφάσεις κατά του απάνθρωπου κ τιμωρητικού μέτρου των διαγραφών που δεν λύνει κανένα πρόβλημα των πανεπιστημίων αντίθετα καταστρέφει ζωές ανθρώπων,κανένα ευνομούμενο κράτος δεν αφαιρεί από τους πολίτες το δικαίωμα να μορφωθούν .