Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Νικόλαος Πατρίκιος | 12 Ιουλίου 2025, 12:23
Όσο αφορά νομοσχέδιο και συγκεκριμένα στο άρθρο 114 στο κομμάτι με τον «κόφτη» των 250 μαθητών για ύπαρξη οργανικής θέσης ΠΕ04 σε Τμήμα Ένταξης, αποκλείει εκατοντάδες παιδιά από εξειδικευμένη υποστήριξη στις θετικές επιστήμες. Μόνο το 20% των σχολείων πληροί αυτό το όριο, ποσοστό που αναμένεται να μειωθεί σημαντικά λόγω της μείωσης των παιδιών στα σχολεία τα επόμενα χρονιά και την σύμπτυξη των τμημάτων . Έτσι, παιδιά με σοβαρές ανάγκες στερούνται ισότιμης πρόσβασης, επειδή φοιτούν σε μικρό σχολείο, κυρίως στην ελληνική επαρχία . Το παράδοξο είναι ότι σχολείο με 250 μαθητές και 15 γνωματεύσεις έχει ΠΕ04, ενώ άλλο με 200 μαθητές και 25 γνωματεύσεις δεν θα έχει καθηγητή πε4. Το μέγεθος του σχολείου δεν πρέπει να καθορίζει την παροχή υποστήριξης. Επίσης θα έπρεπε να εφαρμοστεί σε μικρά σχολεία τοποθέτηση πε4 που θα διατίθεται και σε όμορα γειτονικά σχολεία όπως συμβαίνει και στην γενική εκπαίδευση. Δεν μπορεί να αποκλείει το ίδιο το κράτος εκατοντάδες παιδιά από υποστήριξη στις φυσικές επιστήμες φυσική ,βιολογία ,χημεία γεωγραφία που δικαιούνται , επειδή έκαναν το λάθος να πηγαίνουν σχολείο σε ένα μη τεράστιο σχολείο στην ελληνική επαρχεία. Οι φυσικές επιστήμες θεωρούνται βασικό γνωστικό αντικείμενο όπως δείχνει και η pisa 2025 και έτσι θα έπρεπε όλα τα παιδιά με ειδικές εκπαιδεύτηκες ανάγκες να έχουν υποστήριξη σε αυτές. Η συμπερίληψη πρέπει να αφορά όλα τα παιδιά στο ελληνικό σχολείο και να μην κανει εκπτώσεις.