Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος Μπαμπασίδης | 12 Ιουλίου 2025, 14:39
Προτεινόμενη τροποποίηση (Άρθρο 33, παρ. 3, περ. δ’, ν. 4823/2021 – ΦΕΚ 136Α/3.8.2021) Προτείνεται η εξειδίκευση του κριτηρίου «Συμβουλευτικό - καθοδηγητικό έργο», ώστε να αποτυπώνεται με πληρότητα η φύση και το εύρος των καθηκόντων του Συμβούλου Εκπαίδευσης, όπως αυτά ορίζονται από τον ν. 4823/2021 και τις συναφείς κανονιστικές διατάξεις. Συγκεκριμένα, προτείνεται η διατύπωση: «δ) Συμβουλευτικό - καθοδηγητικό έργο: άσκηση καθηκόντων υπό την ιδιότητα του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Συμβούλου Εκπαίδευσης, Οργανωτικού Συντονιστή ΠΕ.Κ.Ε.Σ., Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου, Προϊσταμένου Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης ή Σχολικού Συμβούλου: 1,5 μονάδες ανά έτος και έως έξι (6) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Ειδικώς για τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, το έργο του περιλαμβάνει όχι μόνον συμβουλευτικό και καθοδηγητικό ρόλο, αλλά και διακριτό διοικητικό έργο, ιδίως μέσω της εμπλοκής του στη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου και των κατ’ εξουσιοδότηση εκδιδομένων υπουργικών αποφάσεων.» Η εν λόγω προσθήκη καθίσταται αναγκαία, καθώς το έργο του Συμβούλου Εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται στο άρθρο 31 του ν. 4823/2021 και εξειδικεύεται με την Υ.Α. 9950/ΓΔ5/2023 (ΦΕΚ 388/Β/27.01.2023), εμπεριέχει διοικητικά καθήκοντα με κανονιστική ισχύ, τα οποία υπερβαίνουν τη στενή έννοια της παιδαγωγικής καθοδήγησης, καθιστώντας την εν λόγω θέση ουσιωδώς διαφοροποιημένη από άλλες συμβουλευτικές αρμοδιότητες της εκπαίδευσης. Τροποποίηση της Αποτίμησης των κριτηρίων επιλογής Στελεχών της Εκπαίδευσης, περ. (δ),πας. 3, άρθρο 33, ν. 4823/21, ΦΕΚ 136Α/3.8.2021) ως εξής: Το έργο του Συμβούλου Εκπαίδευσης σύμφωνα με τις διατάξεις του ιδίου νόμου είναι εκτός από Συμβουλευτικό - καθοδηγητικό και διοικητικό δεδομένου ότι εμπλέκεται ενεργά στη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών.