• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος' | 14 Ιουλίου 2025, 02:27

    Άρθρο 114, Αν ύστερα από την κατανομή των μαθητών σε τμήματα της ίδιας τάξης προκύπτει ότι ο αριθμός των μαθητών του προηγούμενου εδαφίου είναι ανώτερος του ενός (1), ο αριθμός των μαθητών του τμήματος μπορεί να μειώνεται και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από τον μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα, εφόσον στο σχολείο δεν λειτουργεί Τμήμα Ένταξης ή δεν παρέχεται υποστήριξη από εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης στο συγκεκριμένο τμήμα. Η κατανομή μαθητών γίνεται ΜΑΙΟ -ΙΟΥΝΙΟ και οι προσλήψεις αναπληρωτών παρραληλης στήριξης τον Σεπτέμβριο, πως θα ξέρει ο εκάστοτε συλλογος (για να προβεί σε σχετική πρόταση) αν ο/η μαθητής/-τρια θα υποστηρίζεται απο εκ/κο παράλληλης στήριξης;;; Επίση, σε σχολείο με 12-15 μαθητές με γνωμάτευση, πόσες ώρες μπορούν να διατεθούν για τον κάθε μαθητή; Αφαιρέστε, "εφόσον στο σχολείο δεν λειτουργεί Τμήμα Ένταξης ή δεν παρέχεται υποστήριξη από εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης στο συγκεκριμένο τμήμα.". Στα μικρότερα τμήματα σε αριθμό παρέχεται καλύτερη εκπαίδευση...Δεν υπάρχει κάποια παιδαγωγική θεωρία που να υποστηρίζει πως αν ενα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες φοιτά σε ταξη με20 μσθητες και υποστηρίζεται 5-7 ωρες την εβδομάδα απο εκ/κο του ΤΕ ή της παράλληλης στήριξης θα βοηθηθεί ουσιαστικά. Μην αυξάνετε τις δικλείδες για τη δημιουργία επιπλέον τμημάτων.