Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Αργυρώ Κογχυλάκη | 14 Ιουλίου 2025, 16:21
Άρθρο 114 Για ποια υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος μιλάτε όταν επί το πλείστον δεν μπορεί να υλοποιηθεί από ούτε παράλληλη στέλνεται...αν στείλετε την μοιράζεται,οι εκπαιδευτικοί επί το πλείστον δεν έχουν γνώσεις ώστε να μπορέσουν να υποστηρίξουν τα παιδιά μας ,δεν μπορούν να αναγνωρίσουν ποτέ και γιατί στρεσαρονται ,ποιες είναι οι εκπαιδευτικές ανάγκες τους και δεν δέχονται αρκετές φορές να υλοποιήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προτείνει το κεδασυ.οταν υπάρχουν προβλήματα οι σύμβουλοι γενικής και ειδικής αγωγής καθυστερούν να επέμβουν και αρκετές φορές δεν δίνουν λύσεις στα προβλήματα...τα παιδιά μας έχουν δικαίωμα να υποστηρίζονται στην εκπαίδευση τους ,να τους παρέχετε ότι λέει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που με κόπο βγάλανε από το κεδασυ ,να συνεργάζονται με όσους παρακολουθούν το παιδί ,να υπάρχει άμεση αλληλεπίδραση με όλους όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα...όχι να στέλνουμε αίτημα Οκτώβρη και να έρχεται ο σύμβουλος Απρίλη ...οι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων καλό θα ήταν να έχουν συνεχή εκπαίδευση πάνω στη νευροδιαφορετικοτητα.οταν ζητάμε παράλληλη στήριξη συνεκπαιδευση μόνο έτσι μπορεί να εννοηθεί και μόνο σε ολιγομελή τμήματα.οταν υπάρχουν πολλά παιδιά με αυξημένες εκπαιδευτικές ανάγκες είναι αδύνατο να γίνει σωστή δουλειά...ακόμα και αν υπάρχει εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής πολύ έμπειρος... για τους σχολικούς νοσηλευτές....μόνο ντροπή ότι γινεται...κάθε παιδί αξίζει να έχει ότι χρειάζεται....δεν γίνεται ένα άτομο να είναι για 2οο παιδιά...επίσης αν το παιδί χρειάζεται και νοσηλευτή και παράλληλη στήριξη να μην χρειάζεται να διαλέξει ...και είναι αδιανόητο να μην υπάρχει νοσηλευτής να υποστηρίξει το παιδί