• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 14 Ιουλίου 2025, 18:15

    Σχετικά με την παραμονή της παράλληλης στήριξης και του εκπαιδευτικού του τμήματος ένταξης στο Ολοήμερο εκφράζω την έντονη διαφωνία μου. Οι μαθητές με αυτισμό, ΔΕΠΥ, εναντιωματική προκλητική διαταραχή κουράζονται απο την πληθώρα των ερεθισμάτων στο περιβάλλον αλλά και απο τον όγκο της νέας γνώσης και δεν αποδίδουν μετά την 4η ώρα του ωρολόγιού προγράμματος. Τα παιδία αυτά λοιπόν στο ολοήμερο θα είναι ήδη κουρασμένα οπότε καμία εκπαιδευτική πράξη δεν θα μπορεί να συμβεί. ποίος ο λόγος λοιπόν της παραμονής του εκπαιδευτικού της παράλληλης ή του ΤΕ στο ολοήμερο; Για πιο λόγω να παραμελήθεί το υποχρεωτικό πρόγραμμα και οι πιο παραγωγικές ώρες του μαθητή έναντι του ολοημέρου; Διαφωνώ επίσης, με την διαγραφή των φοιτητών, ιδίως όσον εργάζονται και προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Θα έπρεπε να υπάρχει σχετική μεριμνά γι αυτούς. Επίσης έχετε θέση δύο προϋποθέσεις παράτασης των σπουδών θεωρώ οτι δεν θα πρέπει να ισχύσουν συνδυαστικά αλλά ξεχωριστά η κάθε μία. Οι φοιτητές μετα το ν+2 δεν επιβαρύνουν το κράτος όπότε ποια η λογική της απόφασης. Ειδικά σε περιπτώσεις όπου οι φοιτητές πληρώνουν για τις σπουδές τους είναι απαράδεκτο να εφαρμοστεί.