Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Διονυσία | 14 Ιουλίου 2025, 19:30
Γιατί δεν τον καταργείτε εντελώς το ρόλο του σχολικού νοσηλευτη??Τι νόημα έχει? Αφού θα είναι σαν να μην υπάρχει με το να τρέχει δεξιά κ αριστερά σαν το Βέγγο? Παντού κ πουθενά.. Αλλεργιες, επιληπτικές κρίσεις κ υπογλυκαιμίες θέλουν "αυτί κ μάτι ", δλδ συνεχή κ διακριτική παρουσία νοσηλευτή για να προλαμβάνονται Ή αντιμετωπιζονται εγκαίρως κ απο την αλλη να μη στιγματιζεται το παιδί. Όχι ότι άλλοι τραυματισμοί είναι υποδεέστεροι, αλλά έστω "σηκώνουν" μια μικρή χρονοκαθυστερηση. Αφηστε τα προγράμματα εκπαίδευσης στη διαχείριση της νόσου, που εφαρμόζει εξατομικευμένα ο καθε νοσηλευτής στα διαγνωσμένα παιδιά και ξεχάστε τα προγράμματα προαγωγής υγείας και λοιπές δράσεις για παιδιά, εκπαιδευτικούς ή γονείς που υλοποιούνται απο τους σχολικούς νοσηλευτές. Για εμάς τους επαγγελματίες υγειας είναι αυτονόητα αυτά τα πράγματα. Απορώ, για ανθρώπους στα υπουργεία με υψηλή μόρφωση κ αντίληψη θεωρητικά, αυτά δεν είναι αυτονόητα??... Εν κατακλείδι αυτό το μέτρο είναι ημίμετρο.. Ή ολόκληρος νοσηλευτής Ή καθόλου.Με αυτό το καθεστώς κ οι νοσηλευτές θα σκεφτούν να γίνουν κουριερ Ή κάτι άλλο, που δε θα,έχει ευθύνη ζωών.