• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΦΗ ΤΑΡΑΛΑ' | 15 Ιουλίου 2025, 13:00

    Νηπιαγωγείο 1ο ζήτημα: Χρονοβόρα η διαδικασία αξιολόγησης προνηπίων από τα ΚΕΔΑΣΥ 2ο ζήτημα: Οι γονείς έχουν την τελευταία λέξη για τη φοίτηση των παιδιών με ιδιαιτερότητες, αλλά δεν γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα των δομών. 3ο ζήτημα: Η περίοδος προσαρμογής στο νηπιαγωγείο είναι από μόνη της μια δύσκολη περίοδος αλλά γίνεται απιστευτος κ ατέλιεωτος άθλος όταν υπάρχουν στην τάξη παιδια με ιδιαιτερότητες χωρίς αξιολόγηση κ χωρίς παράλληλη στήριξη 4ο ζήτημα: Τα προνήπια χωρίς διάγνωση δεν μπορούν να εγγραφούν με συναίνεση προϊσταμένων στο όμορο τμήμα ένταξης. 5ο ζήτημα: Η παράλληλη στήριξη παίρνει τον Φεβρουάριο άδεια κύησης κ δεν αναπληρώνεται ποτέ γιατί έχουν περάσει όλες οι φάσεις πρόσληψης αυτών. 6ο ζήτημα: Η νηπιαγωγός δεν μπορεί να εφαρμόζει συγχρόνως ένα πρόγραμμα για το μέσο όρο ένα για τα νήπια-προνήπια με υψηλό δείκτη νοημοσύνης και ένα εξατομικευμένο (αν υποθέσουμε πως βοήθησε ο σύμβουλος ειδικής στη δημιουργία του) για παιδί με ιδιαιτερότητες όταν έχει να διαχειριστεί και τα ζητήματα αυτονομίας των προνηπίων στην τουαλέτα, στο ντύσιμο και στο φαγητό, και τα μικροατυχήματα στο διάλειμμα. 7ο ζήτημα: η εκπαιδευτικός παράλληλης δύσκολα ελέγχει περισότερα απο 1 παιδιά όταν είναι διαφορετικής φυσης οι ιδιαιτερότητες των παιδιών και όταν δεν έχει εμπειρία στην τάξη. Αυτά από την εμπειρία της τάξης και της πράξης Αν αυτό είναι συμπερίληψη τότε ναι υπάρχει συμπερίληψη στο ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο.