Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το άρθρο 114.. Ο/η εκπαιδευτικός του Τ.Ε. δεν μπορεί να διαθέτει περισσότερες από 2-3 ώρες σε κάθε μαθητή/τρία ώστε να αντικαταστήσει τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης. Σε τμήματα με έγκριση για παράλληλη στηριξη σε περισσότερα από 2 παιδιά, ένας εκπαιδευτικός Π.Σ.(24 ώρες) είναι αδύνατον να υποστηρίζει ικανοποιητικά σε πλήρες ωράριο (30 ώρες) όλους τους μαθητές. Ακόμα και να πάρει έγκριση το σχολείο από το οικείο ΚΕΔΑΣΥ δεν έχει έρθει ΠΟΤΕ δεύτερος εκπαιδευτικός. Από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης γίνεται επιλογή με ποσόστωση ποσες θέσεις εκπαιδευτικών ΠΣ θα ανατεθουν ανά σχολείο. Η ύπαρξη 25 παιδιών σε ένα τμήμα, με έγκριση περισσότερων των 2 για ΠΣ θα πρέπει να δίνει τη δυνατότητα στο σχολείο να δημιουργήσει 2 τμήματα, όπως ισχύει έως σήμερα. Δεν δίνει λύση η ύπαρξη Τ.Ε.το οποίο υποστηρίζει και τα παιδιά με έγκριση για Τ.Ε. (έως 12) . Επιπροσθέτως, η στελέχωση με ΕΔΥ όλων των σχολικών μονάδων, θα βοηθήσει στην κάλυψη των αναγκών της ειδικής εκπαίδευσης. Εάν θέλουμε την πραγματική υποστήριξη και ένταξη των μαθητών με ΕΕΑ, δεν πρέπει να μετράμε τον αριθμό των προσλήψεων εκπαιδευτικών, αλλά να ικανοποιούμε στο απόλυτο τις ανάγκες τους όπως αυτές καταγράφονται από τα ΚΕΔΑΣΥ και διαμορφώνονται εντός των σχολικών μονάδων . Με τις αλλαγές που θα επιφέρει το άρθρο 114, μόνο περισσότερα προβλήματα θα δημιουργηθούν.Λυση μπορεί να δώσει η ποσόστωση εκπαιδευτικών ΠΣ εξ αρχής εάν στο τμήμα φοιτούν περισσότεροι των 2 μαθητές με έγκριση για ΠΣ