Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Εμμανουέλα Α. | 15 Ιουλίου 2025, 20:15
Σχετικά με το άρθρο 126, η πρόβλεψη για ελάχιστο ποσοστό επιτυχίας 75% είτε μαθημάτων είτε σε ποσοστιαίες μονάδες: είναι πάρα πολύ υψηλό. Επίσης, ο όρος για την επιτυχή συμμετοχή σε 2 εξετάσεις στερεί την ευκαρία να συνεχίσουν να προσπαθούν για το πτυχίο τους φοιτητές που αγωνίζονται και συμμετέχουν ενώ δεν είχαν επιτυχή αποτελέσματα. Σε υψηλόβαθμες, δεν είναι καθόλου σπάνιο , να χρειαστεί να δωθούν συγκεκριμένα πανδύσκολα μαθήματα 4,5 η και παραπάνω φορές μέχρι να περαστούν ενώ το χρονικό διάστημα των τελευταίων 4 εξαμήνων δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα φοιτητών που έχουν πιθανώς ένα σημάντικο ποσοστό μονάδων από περασμένα μαθήματα, αλλά για απόλυτα αναγκαίους λόγους, όπως εργασία ή τέκνα, δεν μπόρεσαν να συμμετάσχουν μόνο τα τελευταια έτη ενω πριν ήταν ενεργοι. Δηλαδή κάποιος που χρωστάει το 5% πχ θα διαραφεί αν δεν έχει περάσει επτυχ΄ς μάθημα τα τελευταία 2 χρόνια, ενω μπορεί πχ να δούλευε ασταμάτητα, να έδινε και να κοβόταν? Πάρα πολλά τμήματα δεν έχουν αναγνωρίσει μερικη φοίτηση σε φοιτητες που ειχαν υπερβει το όριο φοίτησης το 2021, που όμως δούλευαν μεσα στο ν+2!!! Πώς γίνεται ένας νόμος να μην έχει κοινωνικά καθαρά κριτήρια? Δηλαδή ένας φοιτητής που πληρεί τις προΰποθέσεις στο 12ο πχ έτος, έχει περάσει 80% και δεν έχρι εργαστει μία μέρα και διαμένει στον τόπο του πανεπιστημίου έχει δικαίωμα με αυτά τα δεδομένα να συνεχίσει, ενώ ένας άλλος που δουλευει πχ 10 χρόνια και μενει εκατοντάδες χιλιόμετρα μακρια κι έχει περάσει πχ 74% θα διαγραφει??!!! Πολλά τμήματα έχουν άθλιες πλατφόρμες με μηδενική παροχή υλικού σε κάποια μα θήματα, ενώ συνχως αλλάζου ύλη και καθηγητές. Δεν θα πρεπε ειδικά σε αυτα τα πλαίσια να χρηματοδοτηθουν τέτοια εγχειρήματα ώστε να μπορούν όλοι οι φοιτητες όπου και να διαμένουν έστω να μελετούν και να έοχυν ισάξιες ευκαρείες? Αυξήστε την χρηματοδότητησ που βλέπουμε τα ταβάνια κυριολεκτικά να πέφτουν και σταμτήστε να κατηγορείτε ανθρώπους που ήδη έχουν βιώσει δυσκολίες για την κατάντεια των πανεπιστημίων. Μετά το ν+2 δεν στοιχίζουν τίποτα οι παλαιότεροι φοιτητές. Τον όρο αιώνιοι αρνούμαι να τον χρησιμοποιήσω για νέους ανθρωπους εργαζόμενους και σε οικονομικη δυσχέρεια που παλεύουν να πάρουν πτυχίο απο τη σχολή που με τόσο κόπο μπήκαν και με τόσο κόπο έφτασαν ως εδώ. Μοναδικό κριτήριο η δήλωση μαθημάτων και η συμμετοχή πχ μία εξέταση το έτος , όχι απαραίτητα επιτυχής!