Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχόλια επί των άρθρων 126, κ 148. Άρθρο 126:Η απαίτηση για 75 % επιτυχία κ συμμετοχή σε 2 εξεταστικές τα τελευταία 2 χρόνια εφαρμόζεται αιφνιδιαστικά χωρίς πρόβλεψη για ατομικές συνθήκες (ασθένεια, εργασία) κ αναδρομικά αξιολογώντας παρελθόντα εξάμηνα. Τιμωρία για ΑΕΙ σε περίπτωση που δεν εφαρμόσουν τις διαγραφές παραβιάζει το συνταγματικά κατοχυρωμένο αυτοδιοίκητο.Εξάλλου οι ενεργοί φοιτητές μετα το ν+2 ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΊΖΟΝΤΑΙ στην χρηματοδότηση των ιδρυμάτων, δεν υποβαθμίζουν σε κατατάξεις τα ΑΕΙ κ δεν επιβαρύνουν την ακαδημαϊκή έρευνα. Άρθρο 148:Διαγραφές χωρίς ουσιαστική κρίση καθώς ορίζει διαφορετικό καθεστώς εφαρμογής του ανώτατου χρόνου φοίτησης ανάλογα με το έτος εισαγωγής. Συγκεκριμένα οι εισαχθέντες έως το 2016 δεν δικαιούνται καν την προσαύξηση χρόνου κ δεν έχουν δικαίωμα αίτησης παράτασης ανεξαρτήτως προόδου, αριθμού οφειλόμενων μαθημάτων κ ουσιαστικά οδηγούνται σε οριζόντια διαγραφή. Για τους εισαχθέντες το 2017-21 δεν προβλέπεται ρητά αν μπορούν να αιτηθούν παράταση ακόμα κ αν πληρούν τα 2 κριτήρια αφήνοντας την ερμηνεία στα ιδρύματα με κίνδυνο άνισης εφαρμογής. Οι εισαχθέντες από το 2022 κ μετά είναι οι μόνοι που εφαρμόζεται πλήρως το δικαίωμα παράτασης. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία φοιτητών τριών ταχυτήτων που κρίνονται με άνισα κριτήρια χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η πραγματική πρόοδος, ο αριθμός των οφειλόμενων μαθημάτων, οι συνθήκες υγείας, εργασίας κ οικογενειακής κατάστασης. Ζητείται : 1)Κατάργηση ή ριζική αναθεώρηση των άρθρων 126 κ 148. 2)Εξατομικευμένη κρίση σε κάθε φοιτητή πριν από διαγραφή. 3)Ισότιμη μεταχείριση ανεξαρτήτως έτους εισαγωγής. 4)Διασφάλιση της διοικητικής κ ακαδημαϊκής αυτονομίας των ΑΕΙ. Η Παιδεία δεν είναι για λίγους ούτε υπό όρους. Είναι δημόσιο δικαίωμα όλων. 2)Εξατομικευμένη κρίση σε κάθε φοιτητή πριν από διαγραφή. 3)Διασφάλιση της διοικητικής κ ακαδημαϊκής αυτονομίας των ΑΕΙ. Η Παιδεία δεν είναι για λίγους ούτε υπό όρους. Είναι δημόσιο δικαίωμα όλων. 3)Ισότιμη μεταχείριση ανεξαρτήτως έτους εισαγωγής Το αποτέλεσμα είναι να ίς να λαμβάνεται υπόψη η πραγματική πρόοδος στις σπουδές,ο αριθμός οφειλόμενων μαθημάτων, οι συνθήκες υγείας ή οικογενειακής κατάστασης.