Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη Ματίνα Ζ. | 17 Ιουλίου 2025, 14:45
Αναφορικά με το άρθρο 114 που σχετίζεται με τα του Τε.Αρχικα,ο αριθμός 6 μαθητων/τριών με αξιολογική έκθεση από Κεδασυ για την τοποθέτηση 1 εκπ/κου Εαε είναι εκτός σχολικής πραγματικότητας.Εδω κ χρόνια η ασάφεια στον αριθμό μαθητών Νηπιαγωγείου που υποστηρίζονται από το Τε-οπου υπάρχει,καθώς πολλά Νηπ/γεια δεν έχουν Τε-κ η εξίσωση του με τον αριθμό αντίστοιχων μαθητών Της του Δημοτικού δημιουργεί μια προβληματική κατάσταση κ δεν ευνοεί τη συμπεριληπτικη εκπαίδευση.Ο εκπ/κος Τε είτε μοιράζεται στα τμήματα είτε τοποθετεί σε ένα τμήμα τα περισσότερα παιδιά που χρήζουν εκπ/κης παρέμβασης με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η αποτελεσματική υποστήριξη των μαθητών αυτών καθώς κ των υπολοίπων αφού μιλάμε για συνδιδασκαλια/συνεκπαιδευση(χρειάζεται καλλιέργεια στην κουλτούρα της συνεκπαιδευσης μεταξύ των εκπ/Κων γενικής κ Εαε καθώς για πολλά χρόνια υπάρχει ένα θολό τοπίο κ κατά το δοκούν ερμηνεία του καθηκοντολογιου αμφοτέρων από συμβούλους,δ/ντες,Δ/νσεις ΚΟΚ ως προς τη συνεργασία κ τη συνδιδασκαλια καθώς και άρνηση εκπ/Κων γενικής να συνεργαστούν με εκπ/κους Εαε,κυρίως στα Νηπιαγωγεία).Επιπλέον,σε πολλά Νηπ/γεια η μη σύσταση Εδυ ή η ύπαρξη μόνο ενός ΕΕΠ (εναλλάξ ψυχολόγου ή Κλ) μια φορά/εβδομάδα δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες του συνόλου της σχολικής μονάδας.Οι 6 αξιολογικές εκθέσεις Κεδασυ που αντιστοιχούν σ έναν εκπ/Κο Εαε γίνονται αυτόματα περισσότερες αφού κατά τη διάρκεια της χρονιάς εντοπίζονται μαθητές με δυσκολίες σε μαθησιακό,συναισθηματικό κ συμπεριφορικό κοινωνικό τομέα, που χρειάζονται περαιτέρω αξιολογηση,κατάρτιση κ εφαρμογή βραχυχρόνιου προγράμματος κ παραπομπή σε Κεδασυ.Ολα τα παραπάνω μαζί κ με τη διαχείριση των γονέων που ίσως έρχονται για πρώτη φορά αντιμέτωποι με το εύρος των δυσκολιών των παιδιών καθιστούν απαραίτητη την ύπαρξη ενός εκπ/κου Εαε σε κάθε τμήμα κ την ύπαρξη Εδυ σταθερά στο σχολείο με σαφές καθηκοντολογιο κ όχι παρερμηνείες.Ειναι σημαντική η επιμόρφωση κ η σταδιακή απόκτηση κουλτούρας συμπερίληψης κ στους εκπ/κους για να μπορέσουν μαζί κ στοχευμένα να εργαστούν για το καλό κ συμφέρον ολων των μαθητών. Η δυνατότητα παροχής εκπ/κης υποστήριξης από εκπ/Κο Εαε στο ολοήμερο πρόγραμμα οφείλει να υποστηριχθεί δια νόμου κ με την αύξηση του αριθμού προσλήψεων.