• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 17 Ιουλίου 2025, 16:21

    Προς τη σωστή κατεύθυνση η προβλεψη για ΠΕ04 στο ΤΕ για άνω των 250 μαθητών, όμως εκεί θα έπρεπε να προβλέπεται και 2η θέση φιλόλογου. Τα φιλολογικά μαθήματα είναι 10-11 ώρες σε κάθε τάξη Γυμνασιου, τα Μαθηματικά 4 και οι φυσικές επιστήμες άλλες 4-6. Άρα αν για 10 ώρες θετικών επιστημών είναι αναγκαίοι δυο εκπαιδευτικοί, το ίδιο θα έπρεπε να συμβαίνει και για τος αντίστοιχες 10 ώρες φιλολογικών, που είναι μάλιστα όλα εξεταζόμενα μαθήματα. Ένα σχολείο με 250 μαθητες σημαίνει ότι έχει πάνω από 10 τμήματα και λογικά οι μαθητες είναι διάσπαρτοι. Με το μοντέλο της υποστήριξης μέσα στην τάξη, οι 23 ώρεςmax του φιλόλογου αντιστοιχούν σε 2-3 το πολύ ώρες στο κάθε τμήμα, άρα ουσιαστικά μηδαμινή υποστήριξη, εκτός αν πάμε σε μετακινήσεις όλων των μαθητών στο ίδιο τμήμα… Η υποστήριξη μέσα στην τάξη είναι μια θεωρητικά καλή ιδέα, όχι όμως κατάλληλη για όλους τους μαθητες. Αυτοί με πολύ σοβαρα κενά έχουν ανάγκη από άλλες παρεμβάσεις. Όταν όμως πρέπει να συνδυαστούν οι ανάγκες πολλών διαφορετικών παιδιών μέσα σε 20-23 ώρες του εκπαιδευτικού, γίνονται πασαλειμματα. Η παράλληλη που τελικά είναι 7-8 ώρες/εβδομάδα ανά παιδί από φιλόλογο και μαθηματικό αθροιστικά, και στην καλύτερη λίγες ώρες έξτρα αν έρθει κανένας φυσικός τον Μαρτιο, είναι κάτι που δεν αντέχει σε καμία σοβαρή κριτική. .