Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 146 Η τοποθέτηση ενός μόνο νοσηλευτή/τριάς σε παραπάνω από ένα σχολεία που βρίσκονται σε ακτίνα 500 μέτρων, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για την υγεία των μαθητών. Ένας μέσος άνθρωπος σε καλή φυσική κατάσταση χρειάζεται, στην καλύτερη των περιπτώσεων, 5 λεπτά τρεξίματος για να διανύσει 500 μέτρα. Χωρια τον χρόνο που χάνεται μέχρι να καλέσουν τον νοσηλευτή, να σηκώσει το τηλέφωνο(εφόσον μπορεί και δεν χρειάζεται υποστήριξη ο μαθητής στο σχολείου στο οποίο ήδη βρίσκεται ο/η νοσηλευτής/τρια), να ξεκλειδώσει εξώπορτες των σχολείων και κάποια στιγμή να φτάσει στο εκάστοτε σχολείο για την παροχή πρώτων βοηθειών. Ο εγκέφαλος σε ένα παιδί που βρίσκεται σε καρδιακή ανακοπή θα νεκρωθεί σε 3-4 λεπτά. Ένα παιδί σε αναφυλακτικό σοκ μπορεί να χάσει τη ζωή του εντός 2 λεπτών, χωρίς την χορήγηση αδρεναλίνης. Παιδιά με σακχαρώδη διαβήτη μπορεί να χάσουν τη ζωή τους αν βρεθούν σε υπογλυκαιμικο σοκ και δεν είναι ο νοσηλευτής στο σχολείο να χορηγήσει ένεση γλυκαγονης. Η νοσηλευτική είναι επιστήμη. Η νοσηλευτική σώζει ζωές. Οι νοσηλευτές δεν υπάρχουν για να καλύψουν τρύπες του κράτους. Οι σχολικοί νοσηλευτές υπάρχουν για να υποστηρίζουν τα παιδιά με χρόνιες παθήσεις, να δρουν άμεσα σε επείγουσες καταστάσεις και να προλαμβάνουν την ανάπτυξη ασθενειών. Επιτέλους δείτε την πραγματική αξία τους επαγγέλματος και για μία φορά δείτε την αξία της ζωής των παιδιών. Είναι αρρωστημένο να παίζει το ελληνικό κράτος με τις παιδικές ζωές.