Αρχική Σύσταση νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία «Ελληνορθόδοξη Ιερά Βασιλική Αυτόνομη Μονή του Αγίου και Θεοβάδιστου όρους Σινά στην Ελλάδα»ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (άρθρα 114-152)Σχόλιο του χρήστη MARIA BOUNTOURAKI WILSON | 18 Ιουλίου 2025, 17:16
Για ακόμα μία φορά, η Παιδεία και ειδικά η Ειδική Αγωγή υποτιμάται. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως προτεραιότητα είναι οι περικοπές και η εξοικονόμηση πόρων, όχι η ουσιαστική ενίσχυση της εκπαίδευσης. Τα παιδιά, ειδικά τα μικρότερης ηλικίας και όσα δεν έχουν τη δυνατότητα ιδιωτικής ενίσχυσης, είναι τα πρώτα θύματα. Η παραπαιδεία κερδίζει. Ένας νοσηλευτής για σχολεία σε ακτίνα 500 μέτρων; Τι γίνεται όταν λείπει; Τι γίνεται αν συνοδεύει παιδί σε εκδρομή; Πόσα παιδιά μένουν χωρίς υποστήριξη σε κρίσιμες στιγμές; Με ποιανού την ευθύνη? 1 νοσηλευτής ΑΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ Εξατομικευμένο πρόγραμμα στήριξης. Αλλά πώς μπορεί μία εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης η΄Ενταξης να υποστηρίξει 2, 3 ή και 5-12 παιδιά με εντελώς διαφορετικές ανάγκες; Πού είναι η διαφοροποίηση και η ουσιαστική εξατομίκευση σε αυτό; Ποιος εξασφαλίζει ότι ο δάσκαλος της τάξης έχει γνώσεις και εμπειρία στην ειδική αγωγή, γιατί αυτο προϋποθέτουν αυτά τα μέτρα! Η ενίσχυση μέσω Τμημάτων Ένταξης: Πόσα παιδιά μπορεί να καλύψει ένας εκπαιδευτικός ένταξης, ειδικά στην επαρχία όπου δεν υπαρχει σχολειο με 200 και είναι συνήθως μόνο ένας / κανένας; Πως θα συνεργαστει με 17-20 παιδιά και δασκάλους τους?